What Does برنامه غذایی رژیم کتوژنیک سالم برای مبتدیان Mean?

Wiki Article

هنگامی که احساس بهتری داشتید، می‌توانید به روال عادی ورزش خود بازگردید.

با این رژیم غذایی، برای مدت بیشتری احساس سیری می‌کنید. این رژیم غذایی برای کاهش وزن در درازمدت، تاثیرگذاری بیشتری دارد.

متخصصان لیمومی تمام توصیه‌های لازم را در برنامه‌ غذایی‌تان لحاظ کرده‌اند.

با این حال به طور کلی، این نوع رژیم کتو هم منجر به کاهش وزن می‌شود.

شما باشید چه کاری می‌کنید؟ خوب مشخص است که دکمه‌ بنزین را می‌زنید؛ چون می‌توانید از سوخت جایگزین استفاده کنید.

در یک تحقیق مشخص شد افرادی که برای مدت ۸ هفته رژیم کتوژنیک داشتند، ۵ برابر بیشتر از کسانی که رژیم غذایی کم‌چرب داشتند، چربی کلی بدن خود را از دست داده‌اند.

اطمینان حاصل کنید که کالری کافی روزانه خود را دریافت می‌کنید. این امر باعث افزایش سطح انرژی شما می‌شود و حالت تهوع شما بهبود می‌یابد.

بخشی از هدف رژیم کتو کاهش اشتها و سهولت در مصرف کالری کمتر در روز است. با این حال ممکن است کاهش اشتهای حاصل از کتوز و حالت تهوع ناشی از آنفولانزای کتو  باعث شود دریافت کالری کافی در روز دشوار باشد.

البته به خاطر داشته باشید که تحقیقات هنوز در مورد بسیاری از فواید این رژیم غذایی، محدود است و نمی‌توان نظر قطعی در مورد آن داد.

اگر شما یکی از افراد خوش شانسی هستید که با رژیم کتو، موفق به کاهش وزن شده‌اید به شما تبریک می‌گوییم. از آنجایی که کتو یک رژیم غذایی محدودکننده از نظر کربوهیدرات است، متاسفانه بسیاری از افراد پس از قطع آن، وزن اضافه می‌کنند.

یک متخصص تغذیه می‌گوید: من ابتدا غلات کامل، حبوبات، میوه‌ها، سبزیجات غیرنشاسته‌ای را به‌ جای مصرف مجدد غذاهای فرآوری‌ جایگزین آووکادو در رژیم کتوژنیک شده و نوشیدنی‌های شیرین ‌شده با شکر معرفی می‌کنم.

برای بعد از رژیم کتو باید زیر نظر مشاور یا متخصص تغذیه از یک برنامه غذایی جدید پیروی کنید که به آرامی غذای شما را به حالت رژیم غذایی متعادل برساند.

تیم تحریریه لیمومی مشاهده مقالات تیم تحریریه لیمومی این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید

خروج از کتو

Report this wiki page